از دق بعضیا..تنها عشقم تویی. زيبای خودم .دنیای خودم

از دق بعضیا..تنها عشقم تویی. زيبای خودم .دنیای خودم

توی اون کوچه تاریک که دستامو گرفتی
داشتم از شدت خوشحال میمردم

توی اون کوچه بن بست تو اروم توی گوشم
وقتی گفتی تورو میخوام کم آوردم

توی اون کوچه خلوت که تنها شده بودیم
غصه هیچی رو با تو دیگه نمیخوردم

توی اون کوچه باریک که نزدیک تو بودم
دل و جونم رو بدست تو سپردم

***

منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من
همه چیز من شدی . تو قلب و جون من شدی

***

تو که اومدی تو زندگی ِ من ، زندگیم شبیه قصه ها شده
دیگه هیچ دردی ندارم تو دلم، همه چی دوباره روبه راه شده

همه چی دوباره رو به راه شده

تو که اومدی تو زندگی ِ من ، رنگ ِ خوشبختی گرفته زندگیم
دیگه دلواپس فردا نمیشم ، حس حالم شده مثل بچگیم

حس و حالم شده مثل ِ بچه گیم ...

***

منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من
همه چیز من شدی تو قلب و جون من شدی



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت18:03---5 آذر 1393
اینگونــه زندگــی کنیـم :

سـاده امّا زیبــا

مصمـم امّا بی خیـال

متواضـع امّا سربلنـد

مهربـان امّا جـدی

سبـز امّا بی ریـا

عــاشق امّا عــاقل


مونا
ساعت18:02---5 آذر 1393
این کوله بار عشقو گذاشتی باز رو دوشم
چیزی نمونده تا من دوباره زیر و روشم
توصندوقچه قلبم کتاب قصه بودی
کاشکی تو عمق چشمام نگاه نکرده بودی...


مونا
ساعت18:02---5 آذر 1393
دقت کردین
همیشه حرف از این میزنیم که ساده ها خاصن...
ولی وقتی تو خیابون یه ادم ساده می بینیم...
همونجوری ساده ازش می گذریم!!!
کاش ساده از ساده ها نگذریم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 3 آذر 1393 ] [ 1:17 ] [ رضا ]
[ ]